Strony

piątek, 18 grudnia 2015

Lift Project- Aneta Matuszewska- Artisant vol.1

Witajcie kochani w czwartkowe południe. Ruszam z nowym i małym projektem na moim blogu. Mianowicie, będę zapraszał scraperów i scraperki do wzajemnego liftowania prac oraz gościnnych występów. Dzisiaj na moim blogu mam przyjemność gościć wspaniałą i bardzo zdolną artystkę Anetę Matuszewską, której prace wielokrotnie inspirowały mnie do tworzenia. Pastelowe papiery, kwiaty i dodatki, których nie brakuje w pracach Anety są mi bardzo bliskie dlatego też postanowiłem zaprosić ją na pierwszy ogień do tej zabawy. Oczywiście serdecznie zapraszam na blog Anety 

A tak wyszedł mój lift pracy Anety:





i oryginalna praca Anety (lewy górny róg)


Pozdrawiam Was kochani i już zapraszam na vol.2 z Artisant 20 grudnia
Mariusz

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym projektem, a kartki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lift... Świetnie wyglądają te czarne akcenty w połączeniu z różem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.