Strony

czwartek, 29 stycznia 2015

Dwie jesienne kartki ślubne

 Witajcie ;-)
Jak zauważyliście coraz mniej mnie tutaj, ale to nie znaczy, że nic nie robię ;-) wręcz przeciwnie pracy mam aż nadto. Sporo czasu zabiera mi przygotowanie kursów krok po kroku oraz krótkich video, które mam nadzieję dostarczą Wam nieco wskazówek jak łatwo i szybko zrobić nie tylko kartki. Poza tym jest to czas walki z semestrem na uczelni. Na szczęście jest to już ostatni rok. Drugie tyle czasu pochłaniają przygotowania do kolejnych warsztatów. Papierologia, wizy, zamówienie materiału, no ale nie ma co narzekać, w końcu coś za coś. Dzisiaj przygotowałem dla Was dwie kartki w jesiennej tonacji na ślub. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Miłego dnia i obiecuję, że częściej tutaj będę z czymś przychodził.



Pozdrawiam
Mariusz

3 komentarze:

  1. Очень красивая композиция из цветов!
    Первая открытка особенно нравится!

    OdpowiedzUsuń
  2. That's fanbtastic! So sweet and cozy. Adorable :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.