Strony

piątek, 25 lipca 2014

Bałaganiarski notatnik

Witajcie

Tydzień mnie tutaj nie było, ale nie próżnowałem. Powstało w tym czasie mnóstwo projektów, które postaram się Wam na bieżąco pokazać, czasami po 2-3 prace w jednym poście by zaoszczędzić swój i Wasz czas na przeglądaniu bloga ;-) Dziś pokażę Wam mój notatnik, kalendarz i album w jednym. Łatwy w przechowywaniu i transportowaniu ze względu na swój rozmiar. Idealny na podróże te małe..... i te duże ;-)
Powstał z kolekcji Cartographer, którą znajdziecie w Scrapki.pl






ScrapMan

10 komentarzy:

  1. świetny notatnik, w sam raz żeby zabrać w podróż

    OdpowiedzUsuń
  2. ... aż chce się jechać. Notatnik podróżny to chyba najlepsze zastosowanie tej kolekcji - jak tylko kupiłam kilka papierów, od razu skojarzyły misię z podróżami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu, fiu... Robi wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ten Twój "bałagan" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this one. I have smashbook journals that I take with me when I travel and this would be perfect. Love it.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.