Strony

sobota, 25 maja 2013

Fotorelacja z warsztatów.

Ale ten tydzień szybko minął. Sporo pracy miałem na głowie. We wtorek 21 maja poprowadziłem warsztaty dla dzieci w Gminnym Ośrodku Kultury w Tuchomiu, zaś następnego dnia prowadziłem zajęcia dla dzieci w oddalonym o 50 km Karwnie. Frekwencja bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Warsztaty odbyły się dzięki sklepom SCRAPEK.PL oraz SCRAPPO.PL, które sponsorowały część materiałów na warsztaty. Dziękuję w imieniu swoim jak i dzieciaków za wielkie serducho Pani Halinki Świerkot, Magdaleny Matraszek, Elżbiety Nogi, Małgorzaty Świątek oraz Pana Mateusza Gellerta za pomoc przy organizacji warsztatów. Zanim jednak przejdę do fotorelacji pokażę Wam co udało mi się stworzyć.


Pracę posyłam na wyzwanie sketchycolors

Fotorelacja z Tuchomia





Fotorelacja z Karwna













Zapraszam na kolejną fotorelację już w najbliższą środę :)

Pozdrawiam ScrapMan.

1 komentarz:

  1. It's a beautiful card and the design paper you have used is really delicat! A great take on our sketch.
    Thank you for playing along with us at Sketchy Colors this week.
    Hugs, Wenche :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.